W naszym hotelu zrealizujesz Bon 500+

Nasz Blog

LISTA DOBRYK PRAKTYK

#BezpiecznyGość #bezpiecznyHotel #strefawolnaodKoronawirusa

Dbamy o bezpieczeństwo Naszych Gości i Pracowników. Tylko zachowując odpowiednią postawę naszego personelu i Gości jesteśmy w stanie zapewnić Państwu przestrzeń wolną od koronawirusa.

Uwaga: informacje uaktualniany na bieżąco w zależności od zaleceń WHO i odpowiednich organów administracyjnych.

 

Recepcja

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek. Na recepcji zamontowana jest pleksi ochronna.

  2. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne są w recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.

  3. Dezynfekcja wszystkich miejsc narażonych na dotyk: klamek, przycisków w windzie, poręczy, blatu recepcji, terminali itp. przynajmniej raz na godzinę.

  4. Zachowanie bezpiecznej odległości na recepcji przynajmniej 2 m. Na podłodze recepcyjnej zaznaczone są punkty bezpiecznej odległości. Ograniczenie ilości Gości oczekujących na meldunek.

  5. Stosowanie pojemnika na użyte karty, klucz oraz długopisy (w celu ich dezynfekcji przed kolejnym użyciem). Unikanie pozostawienia długopisów do użytku Gości.
  6. Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.

  7. Informowanie Gości o aktualnych ograniczeniach i wszelkich innych zmianach w usługach zwyczajowo dostępnych.

  8. W sytuacji jeśli podczas check-in, Gość wykazuje objawy COVID-19 takie jak: gorączka, kaszel itp. nie przyjmowanie Gościa do hotelu. Jeśli Gość podczas pobytu zdiagnozuje u siebie jakiekolwiek objawy choroby powinien niezwłocznie:skontaktować się z właściwymi, lokalnymi służbami medycznymi, poinformować Recepcją lub Dyrekcję hotelu oraz postać w izolacji ograniczając kontakt z personelem lub innymi gośćmi ( jeśli nie jest możliwe bezpieczne opuszczenie hotelu).

  9. Dezynfekcja recepcji poprzez ozonowanie i używanie lamp UV.

Pokoje

  1. Po każdym zakończonym pobycie, służba pięter dokładnie dezynfekuje pokoje zwracając uwagę na zagłówki, lampki nocne, piloty, włączniki, klamki, zestawy powitalne do parzenia kawy i herbaty.

  2. Ozonowanie pokoju po każdym pobycie. Dezynfekcja lampami UV.

  3. Zakaz przebywania w pokoju osób innych niż zameldowani Goście.

  4. Nie świadczenie codziennej usługi serwisowej/sprzątania pokoju zajętego.

  5. Podczas pobytu Gościa ręczniki, pościel na zmianę i inne wyposażenie udostępniane są tylko na życzenie.

  6. Każdy pokój po wyjeździe Gościa zostaje wyłączony z użytku na 72 godziny, w tym czasie jest dokładnie dezynfekowany.

 

Restauracja/Kręgielnia

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek.

  2. Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.

  3. Dezynfekcja miejsc narażonych na dotyk : klamek, wieszaków, blatów, kart menu, stolików, krzeseł, lady barowej, kącika dziecięcego itp. raz na godzinę i po każdym kontakcie z dotykiem.

  4. Odległość między stolikami w restauracji wynosi 2m. Jest to bezpieczna odległość w której goście oraz klienci mogą przebywać.

  5. Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.

  6. Wszystkie krzesełka dla dzieci w restauracji są ofoliowane. Po każdym użyciu krzesełka zostaje ono zdezynfekowane oraz ponownie zafoliowane przez pracownika restauracji.

  7. Ze stołów są usunięte wszelkie produkty do samoobsługi: przyprawniki, cukiernice itp. Dostępne na życzenie.

  8. Tymczasowo śniadania serwowane są w formie lunch boxu na wynos bądź w postaci „room serwis”.

  9. Po każdej zakończonej grze przez grupę pracownik kręgielni odkaża wszystkie kule.

  10. Gra w kręgle odbywać się może tylko na jednym torze aby uniknąć mieszania się kul między graczami obcych drużyn.

 

 

Pomieszczenia ogólnodostępne

  1. Ograniczenie ilości osób korzystających z sali zabaw, siłowni, strefy rekreacyjnej, bilardu.

  2. Regularne ozonowanie i dezynfekcja lampami UV wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym również sali konferencyjnych.

  3. Udostępnienie płynów dezynfekujących do rąk w miejscu widocznym dla Gości.

 

Pracownicy

  1. Ograniczenia przebywania ilości osób w tych samych pomieszczeniach.

  2. Pozostanie w domach osób chorych.

  3. Praca w maseczkach i rękawiczkach.

  4. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne we wszystkich pomieszczeniach. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.

  5. Dezynfekcja lampami UV i ozonowanie miejsc wspólnych.

  6. Regularne dezynfekowanie swojego miejsca pracy (komputery, wózki pokojowe, odkurzacze, sprzęt do sprzątania i prania itp.).

  7. Stałe szkolenie pracowników z zasad bezpieczeństwa i higieny oraz informowanie pracowników o nowych zaleceniach odpowiednich organów administracji i WHO.

Kategorie

Najnowsze wpisy