W naszym hotelu zrealizujesz Bon 500+

Nasz Blog

LISTA DOBRYK PRAKTYK

#BezpiecznyGość #bezpiecznyHotel #strefawolnaodKoronawirusa

Dbamy o bezpieczeństwo Naszych Gości i Pracowników. Tylko zachowując odpowiednią postawę naszego personelu i Gości jesteśmy w stanie zapewnić Państwu przestrzeń wolną od koronawirusa.

Uwaga: informacje uaktualniany na bieżąco w zależności od zaleceń WHO i odpowiednich organów administracyjnych.

 

Recepcja

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek. Na recepcji zamontowana jest pleksi ochronna.

  2. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne są w recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.

  3. Dezynfekcja wszystkich miejsc narażonych na dotyk: klamek, przycisków w windzie, poręczy, blatu recepcji, terminali itp. przynajmniej raz na godzinę.

  4. Zachowanie bezpiecznej odległości na recepcji przynajmniej 2 m. Na podłodze recepcyjnej zaznaczone są punkty bezpiecznej odległości. Ograniczenie ilości Gości oczekujących na meldunek.

  5. Stosowanie pojemnika na użyte karty, klucz oraz długopisy (w celu ich dezynfekcji przed kolejnym użyciem). Unikanie pozostawienia długopisów do użytku Gości.
  6. Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.

  7. Informowanie Gości o aktualnych ograniczeniach i wszelkich innych zmianach w usługach zwyczajowo dostępnych.

  8. W sytuacji jeśli podczas check-in, Gość wykazuje objawy COVID-19 takie jak: gorączka, kaszel itp. nie przyjmowanie Gościa do hotelu. Jeśli Gość podczas pobytu zdiagnozuje u siebie jakiekolwiek objawy choroby powinien niezwłocznie:skontaktować się z właściwymi, lokalnymi służbami medycznymi, poinformować Recepcją lub Dyrekcję hotelu oraz postać w izolacji ograniczając kontakt z personelem lub innymi gośćmi ( jeśli nie jest możliwe bezpieczne opuszczenie hotelu).

  9. Dezynfekcja recepcji poprzez ozonowanie i używanie lamp UV.

Pokoje

  1. Po każdym zakończonym pobycie, służba pięter dokładnie dezynfekuje pokoje zwracając uwagę na zagłówki, lampki nocne, piloty, włączniki, klamki, zestawy powitalne do parzenia kawy i herbaty.

  2. Ozonowanie pokoju po każdym pobycie. Dezynfekcja lampami UV.

  3. Zakaz przebywania w pokoju osób innych niż zameldowani Goście.

  4. Nie świadczenie codziennej usługi serwisowej/sprzątania pokoju zajętego.

  5. Podczas pobytu Gościa ręczniki, pościel na zmianę i inne wyposażenie udostępniane są tylko na życzenie.

  6. Każdy pokój po wyjeździe Gościa zostaje wyłączony z użytku na 72 godziny, w tym czasie jest dokładnie dezynfekowany.

 

Restauracja/Kręgielnia

  1. Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek.

  2. Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.

  3. Dezynfekcja miejsc narażonych na dotyk : klamek, wieszaków, blatów, kart menu, stolików, krzeseł, lady barowej, kącika dziecięcego itp. raz na godzinę i po każdym kontakcie z dotykiem.

  4. Odległość między stolikami w restauracji wynosi 2m. Jest to bezpieczna odległość w której goście oraz klienci mogą przebywać.

  5. Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.

  6. Wszystkie krzesełka dla dzieci w restauracji są ofoliowane. Po każdym użyciu krzesełka zostaje ono zdezynfekowane oraz ponownie zafoliowane przez pracownika restauracji.

  7. Ze stołów są usunięte wszelkie produkty do samoobsługi: przyprawniki, cukiernice itp. Dostępne na życzenie.

  8. Tymczasowo śniadania serwowane są w formie lunch boxu na wynos bądź w postaci „room serwis”.

  9. Po każdej zakończonej grze przez grupę pracownik kręgielni odkaża wszystkie kule.

  10. Gra w kręgle odbywać się może tylko na jednym torze aby uniknąć mieszania się kul między graczami obcych drużyn.

 

 

Pomieszczenia ogólnodostępne

  1. Ograniczenie ilości osób korzystających z sali zabaw, siłowni, strefy rekreacyjnej, bilardu.

  2. Regularne ozonowanie i dezynfekcja lampami UV wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym również sali konferencyjnych.

  3. Udostępnienie płynów dezynfekujących do rąk w miejscu widocznym dla Gości.

 

Pracownicy

  1. Ograniczenia przebywania ilości osób w tych samych pomieszczeniach.

  2. Pozostanie w domach osób chorych.

  3. Praca w maseczkach i rękawiczkach.

  4. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne we wszystkich pomieszczeniach. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.

  5. Dezynfekcja lampami UV i ozonowanie miejsc wspólnych.

  6. Regularne dezynfekowanie swojego miejsca pracy (komputery, wózki pokojowe, odkurzacze, sprzęt do sprzątania i prania itp.).

  7. Stałe szkolenie pracowników z zasad bezpieczeństwa i higieny oraz informowanie pracowników o nowych zaleceniach odpowiednich organów administracji i WHO.

Podjęcie walki z zagrożeniem, jakie stanowi koronawirus wymaga przede wszystkim poznania sposobu rozprzestrzeniania się bakterii. Do zakażenia koronawirusem dochodzi u większości osób drogą kropelkową, a także przez kontakt z powierzchnią na której znajduje się wirus. Ponieważ zakażenie wirusem początkowo nie daje oznak, istnieje duże ryzyko przenoszenia choroby z jednego człowieka na drugiego. Najnowsze badania wykazują, że rozwój choroby od czasu zakończenia infekcji do wystąpienia pierwszych objawów chorobowych może wynieść nawet 24 dni czyli o 10 dni więcej niż początkowo zakładano. Objawy infekcji spowodowanej przez SARS-Cov-2 są zbliżone do wirusowego zapalenia płuc oraz grypy. O infekcji świadczyć mogą: gorączka, duszności, kaszel, ból mięśni oraz ogólne zmęczenie.

Hotele to miejsca w których codziennie przewijają się dziesiątki, a nawet setki osób. Są one zatem szczególnie narażone na infekcję. Podstawę w walce z koronawirusem stanowi wprowadzenie rygorystycznych procedur w zakresie higieny. Świadome podejście do tematu i odpowiedzialność są w stanie zminimalizować możliwość wystąpienia wirusa. Zapobieganie pojawieniu się wirusa w Hotelu należy rozpocząć od przeszkolenie personelu, a także uświadamiania Gości jak ważne jest zachowanie higieny. Dobrym pomysłem będzie zatem umiejscowienie w pomieszczeniach ogólnodostępnych plakatów podnoszących świadomość. Sam obiekt powinien zostać wyposażony w środki dezynfekujące, które zostały odpowiednio przebadane, a ich skuteczność została potwierdzona. Nie należy zapominać o podstawach, którymi są zasłanianie ust podczas czynności takich jak kichanie, utrzymywanie dystansu w kontaktach z drugim człowiekiem (odstęp ok. 1,5 metra), regularne przecieranie powierzchni z którymi mamy kontakt środkiem dezynfekującym na bazie alkoholu oraz najbardziej oczywistej czynności jaką jest regularne mycie rąk. W toaletach nie powinno zabraknąć mydła i środków dezynfekujących. Same toalety powinny pozostawać poddawane wzmożonemu czyszczeniu, w tym kompleksowej dezynfekcji.

Poczucie odpowiedzialności społecznej spowodowało, że w marcu Firmy oraz Goście indywidualni dokonali anulacji większości swoich rezerwacji. Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa, a także w poczuciu odpowiedzialności za życie swoich pracowników i Gości również przedsiębiorcy z branży hotelarskiej zdecydowali się zawiesić swoją działalność na bliżej nieokreślony czas. Szacuje się, że około połowa obiektów hotelarskich w kraju zostanie zamknięta w związku z wybuchem epidemii.

Oferta specjalna w ramach akcji Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny została odwołana. Przepraszamy!

Wtorkowe Szpilki ♥ przed nami! :D
20 czerwca od godziny 17.00!
Babskie spotkanie kolejny raz w kręgielni Avocado Bowling Club!
Jak zawsze bezpłatne!
Jak zawsze tylko dla Kobiet!
Jak zawsze moc atrakcji!

SZPILKI, PLOTY I RECHOTY!
👠👯😂
Wszystkie Panie zapraszamy na wyjątkowe spotkanie organizowane specjalnie dla Was! :) 👊
W wiosennych 🌺 nastrojach spotykamy się w kręgielni Avocado Bowling Club! 🥑
25 kwietnia 2017 r. od godziny 17.00
czekamy z wieloma atrakcjami!

Kategorie

Najnowsze wpisy